REGULAMIN GWARANCJI
DOOR-TO-DOOR
§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usługi gwarancji typu door-to-door świadczonej przez InnoGIO Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Ostródzkiej 74H, 03-289 Warszawa, NIP: 5252760351, KRS: 0000745608 (dalej: „Gwarant”).
- Konsument oznacza konsumenta w rozumieniu art. 22¹ ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.), tj. osobę fizyczną dokonującą z InnoGIO sp. z o.o. czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w szczególności zawierającą umowę sprzedaży towaru.
- Gwarancja door-to-door przysługuje wyłącznie Konsumentom, którzy zakupili produkty kategorii Mama marki InnoGIO na terenie Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem sklepu internetowego www.innogio.pl lub w autoryzowanej sieci sprzedaży.
- Usługa door-to-door realizowana jest wyłącznie w odniesieniu do zgłoszeń gwarancyjnych, tj. wad fizycznych urządzeń wynikających z ich nieprawidłowego działania, ujawnionych w okresie gwarancji.
- Gwarancja door-to-door ma zastosowanie tylko i wyłącznie dla produktów objętych gwarancją door-to-door, zgodnie z informacją zawartą na stronie www.innogio.pl
§2. OKRES GWARANCJI
- Produkty InnoGIO objęte są 24-miesięczną gwarancją producenta, liczonych od daty zakupu produktu przez Konsumenta.
- W przypadku akcesoriów i baterii okres gwarancyjny wynosi 6 miesięcy, o ile nie wskazano inaczej w dokumentacji produktu.
§3. PROCEDURA ZGŁOSZENIA
- Aby skorzystać z gwarancji door-to-door, należy wysłać zgłoszenie reklamacyjne na adres e-mail: serwis@innogio.com lub skorzystać z formularza na stornie internetowej InnoGIO: https://innogio.pl/reklamacje-i-zwroty/.
- Po dokonaniu zgłoszenia, Konsument otrzyma instrukcję dalszego postępowania oraz list przewozowy umożliwiający bezpłatne nadanie paczki do serwisu.
- Przesyłkę odbierze kurier wskazany przez Gwaranta z adresu podanego przez Konsumenta.
- Warunkiem skorzystania z gwarancji door-to-door jest:
- poprawne wypełnienie formularza reklamacyjnego – załącznik nr 1 regulaminu gwarancji door-to-door
- dołączenie kopii dowodu zakupu (paragon, faktura, potwierdzenie zamówienia), oryginał na życzenie Gwaranta
- przesłanie krótkiego filmu wideo dokumentującego zgłaszaną usterkę (np. poprzez e-mail lub formularz kontaktowy).*
- Konsument zobowiązany jest do odpowiedniego spakowania i zabezpieczenia reklamowanego sprzętu przed wysyłką w ramach realizacji gwarancji. Sprzęt powinien być zapakowany w sposób zapewniający ochronę przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz wpływem czynników zewnętrznych podczas transportu. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w trakcie transportu, w tym za uszkodzenia, zaginięcie lub opóźnienia przesyłki.
- Konsument wysyła wyłącznie reklamowaną część produktu (bazę), nie należy dołączać akcesoriów.
*W przypadku braku możliwości przygotowania materiału wideo, Klient może skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.
§4. REALIZACJA GWARANCJI
- Po otrzymaniu przesyłki, serwis dokona weryfikacji zgłoszenia.
- W przypadku potwierdzenia zasadności roszczenia gwarancyjnego, produkt zostanie:
- naprawiony lub
- wymieniony na nowy, wolny od wad.*
*W przypadku braku identycznego modelu sprzętu Gwarant zastrzega sobie prawo do wymiany na inny model o takich samych lub wyższych parametrach technicznych.
- Gwarant poinformuje Konsumenta o sposobie rozwiązania reklamacji w terminie nieprzekraczającym 14 dni roboczych od daty zgłoszenia. Realizacja reklamacji nastąpi nie później niż 30 dni roboczych od daty zgłoszenia.
- Naprawiony lub nowy produkt zostanie odesłany na koszt Gwaranta na wskazany adres Konsumenta.
- W przypadku laktatorów, na czas obsługi gwarancyjnej, Konsument otrzyma produkt zastępczy.
§5. WYŁĄCZENIA Z GWARANCJI
Gwarancją nie są objęte:
- Uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika (np. upadek, zalanie);
- Uszkodzenia wynikające z nieprawidłowego użytkowania lub użytkowania niezgodnego z instrukcją obsługi;
- Wady powstałe na skutek ingerencji osób trzecich (np. nieautoryzowanych napraw);
- Uszkodzenia wynikające z braku konserwacji lub czyszczenia;
- Elementy eksploatacyjne, jak baterie, przewody, akcesoria silikonowe, które zużywają się naturalnie.
Wyłączenia z gwarancji nie ograniczają praw konsumenta wynikających z rękojmi.
§6. USŁUGI ODPŁATNE
- W przypadku stwierdzenia, że zgłoszenie nie podlega gwarancji, Konsument zostanie poinformowany o możliwości wykonania naprawy odpłatnej oraz jej szacowanym koszcie.
- Odmowa akceptacji kosztów skutkuje odesłaniem produktu do Konsumenta na jego koszt.
§7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin dostępny jest na stronie internetowej: https://innogio.pl/gwarancja-door-to-door/
- Wszelkie spory wynikające z niniejszego regulaminu będą rozstrzygane zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego i ustawy o prawach Konsumenta.
- Gwarant zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Zmiany nie wpływają na prawa nabyte przez Konsumenta przed ich wejściem w życie.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie w dniu 1 lipca 2025 r.
Załącznik nr 1 regulaminu gwarancji door-to-door
ul. Ostródzka 74H, 03-289 Warszawa, NIP: 5252760351
Wypełnij Elektroniczny Formularz Zgłoszenia Reklamacyjnego – Tutaj
lub
Wypełnij Formularz Ręcznie:
W celu zgłoszenia reklamacji produktu marki InnoGIO prosimy o dokładne uzupełnienie poniższego formularza. Wprowadzone dane umożliwią nam sprawnie rozpatrzyć zgłoszenie.
Dane reklamującego:
Imię i nazwisko / nazwa firmy:
Adres zamieszkania / siedziby:
Adres e-mail i/lub numer telefonu kontaktowego:
Informacje dotyczące zakupu:
Data zakupu:
Numer dowodu zakupu:
Miejsce zakupu:
Dane dotyczące produktu:
Nazwa produktu:
Symbol produktu:
Data ujawnienia wady:
Opis wady:
Oczekiwany sposób rozpatrzenia reklamacji:
……………………………………….
(data i podpis reklamującego)