REGULAMIN GWARANCJI
DOOR-TO-DOOR

§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usługi gwarancji typu door-to-door świadczonej przez InnoGIO Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Ostródzkiej 74H, 03-289 Warszawa, NIP: 5252760351, KRS: 0000745608 (dalej: „Gwarant”).
  2. Konsument oznacza konsumenta w rozumieniu art. 22¹ ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.), tj. osobę fizyczną dokonującą z InnoGIO sp. z o.o. czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w szczególności zawierającą umowę sprzedaży towaru.
  3. Gwarancja door-to-door przysługuje wyłącznie Konsumentom, którzy zakupili produkty kategorii Mama marki InnoGIO na terenie Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem sklepu internetowego www.innogio.pl lub w autoryzowanej sieci sprzedaży.
  4. Usługa door-to-door realizowana jest wyłącznie w odniesieniu do zgłoszeń gwarancyjnych, tj. wad fizycznych urządzeń wynikających z ich nieprawidłowego działania, ujawnionych w okresie gwarancji.
  5. Gwarancja door-to-door ma zastosowanie tylko i wyłącznie dla produktów objętych gwarancją door-to-door, zgodnie z informacją zawartą na stronie www.innogio.pl

§2. OKRES GWARANCJI

  1. Produkty InnoGIO objęte są 24-miesięczną gwarancją producenta, liczonych od daty zakupu produktu przez Konsumenta.
  2. W przypadku akcesoriów i baterii okres gwarancyjny wynosi 6 miesięcy, o ile nie wskazano inaczej w dokumentacji produktu.

§3. PROCEDURA ZGŁOSZENIA

  1. Aby skorzystać z gwarancji door-to-door, należy wysłać zgłoszenie reklamacyjne na adres e-mail: serwis@innogio.com lub skorzystać z formularza na stornie internetowej InnoGIO: https://innogio.pl/reklamacje-i-zwroty/.
  2. Po dokonaniu zgłoszenia, Konsument otrzyma instrukcję dalszego postępowania oraz list przewozowy umożliwiający bezpłatne nadanie paczki do serwisu.
  3. Przesyłkę odbierze kurier wskazany przez Gwaranta z adresu podanego przez Konsumenta.
  4. Warunkiem skorzystania z gwarancji door-to-door jest:
  1. poprawne wypełnienie formularza reklamacyjnego – załącznik nr 1 regulaminu gwarancji door-to-door
  2. dołączenie kopii dowodu zakupu (paragon, faktura, potwierdzenie zamówienia), oryginał na życzenie Gwaranta
  3. przesłanie krótkiego filmu wideo dokumentującego zgłaszaną usterkę (np. poprzez e-mail lub formularz kontaktowy).*
  1. Konsument zobowiązany jest do odpowiedniego spakowania i zabezpieczenia reklamowanego sprzętu przed wysyłką w ramach realizacji gwarancji. Sprzęt powinien być zapakowany w sposób zapewniający ochronę przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz wpływem czynników zewnętrznych podczas transportu. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w trakcie transportu, w tym za uszkodzenia, zaginięcie lub opóźnienia przesyłki.
  2. Konsument wysyła wyłącznie reklamowaną część produktu (bazę), nie należy dołączać akcesoriów.

*W przypadku braku możliwości przygotowania materiału wideo, Klient może skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.


§4. REALIZACJA GWARANCJI

  1. Po otrzymaniu przesyłki, serwis dokona weryfikacji zgłoszenia.
  2. W przypadku potwierdzenia zasadności roszczenia gwarancyjnego, produkt zostanie:
  1. naprawiony lub
  2. wymieniony na nowy, wolny od wad.*

*W przypadku braku identycznego modelu sprzętu Gwarant zastrzega sobie prawo do wymiany na inny model o takich samych lub wyższych parametrach technicznych.

  1. Gwarant poinformuje Konsumenta o sposobie rozwiązania reklamacji w terminie nieprzekraczającym 14 dni roboczych od daty zgłoszenia. Realizacja reklamacji nastąpi nie później niż 30 dni roboczych od daty zgłoszenia.
  2. Naprawiony lub nowy produkt zostanie odesłany na koszt Gwaranta na wskazany adres Konsumenta.
  3. W przypadku laktatorów, na czas obsługi gwarancyjnej, Konsument otrzyma produkt zastępczy.

§5. WYŁĄCZENIA Z GWARANCJI

Gwarancją nie są objęte:

  1. Uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika (np. upadek, zalanie);
  2. Uszkodzenia wynikające z nieprawidłowego użytkowania lub użytkowania niezgodnego z instrukcją obsługi;
  3. Wady powstałe na skutek ingerencji osób trzecich (np. nieautoryzowanych napraw);
  4. Uszkodzenia wynikające z braku konserwacji lub czyszczenia;
  5. Elementy eksploatacyjne, jak baterie, przewody, akcesoria silikonowe, które zużywają się naturalnie.

Wyłączenia z gwarancji nie ograniczają praw konsumenta wynikających z rękojmi.


§6. USŁUGI ODPŁATNE

  1. W przypadku stwierdzenia, że zgłoszenie nie podlega gwarancji, Konsument zostanie poinformowany o możliwości wykonania naprawy odpłatnej oraz jej szacowanym koszcie.
  2. Odmowa akceptacji kosztów skutkuje odesłaniem produktu do Konsumenta na jego koszt.

§7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej: https://innogio.pl/gwarancja-door-to-door/
  2. Wszelkie spory wynikające z niniejszego regulaminu będą rozstrzygane zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego i ustawy o prawach Konsumenta.
  3. Gwarant zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Zmiany nie wpływają na prawa nabyte przez Konsumenta przed ich wejściem w życie.
  4. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie w dniu 1 lipca 2025 r.

Załącznik nr 1 regulaminu gwarancji door-to-door

ul. Ostródzka 74H, 03-289 Warszawa, NIP: 5252760351

Wypełnij Elektroniczny Formularz Zgłoszenia Reklamacyjnego – Tutaj
lub
Wypełnij Formularz Ręcznie

W celu zgłoszenia reklamacji produktu marki InnoGIO prosimy o dokładne uzupełnienie poniższego formularza. Wprowadzone dane umożliwią nam sprawnie rozpatrzyć zgłoszenie.

Dane reklamującego:

Imię i nazwisko / nazwa firmy:

Adres zamieszkania / siedziby:

Adres e-mail i/lub numer telefonu kontaktowego:

Informacje dotyczące zakupu:

Data zakupu:

Numer dowodu zakupu:

Miejsce zakupu:

Dane dotyczące produktu:

Nazwa produktu:

Symbol produktu:

Data ujawnienia wady:

Opis wady:

Oczekiwany sposób rozpatrzenia reklamacji:

……………………………………….

(data i podpis reklamującego)