Rodzina szczoteczek sonicznych innoGIO dla całej rodziny

paź26

Szczoteczki soniczne produkowane przez innoGIO są nie tylko wszechstronne i ładne, ale też dostępne dzięki rozsądnej cenie – mówi Karina Opalińska, General Manager ABC Kid, właścicielka marki innoGIO.

 

Szczoteczki do mycia zębów to jedne z tych przedmiotów, które towarzyszą nam przez całe życie, a do tego używamy ich, a w każdym razie powinniśmy, wyjątkowo regularnie. To chyba wystarczający powód, by dowiedzieć się o nich czegoś więcej.

Karina Opalińska: Zanim pojawiła się pierwsza szczoteczka, co wydarzyło się prawdopodobnie ok. 1500 roku w Chinach, ludzie dbali o higienę jamy ustnej w bardzo różny sposób, na przykład z pomocą gałązek, ptasich piór czy rybich ości. Pod koniec XIX wieku produkowano już na większą skalę szczoteczki z naturalnego włosia (np. sierści niedźwiedzia), a pod koniec lat 30. XX wieku zaczęto używać włókien syntetycznych, głównie nylonu.

Choć nadal szczoteczki tego typu są dostępne, to jednak dużo się przez tych dziewięćdziesiąt lat zmieniło.

Przez dziesiątki lat wybór szczoteczki do zębów sprowadzał się do decyzji o twardości włosia. Miękka, średnia, twarda i po sprawie. Wraz z rozwojem technologii i bogaceniem się społeczeństw, producenci zaczęli prześcigać się w coraz to nowych rozwiązaniach. Rozmaite ułożenie włosia, sprężynujące główki – tu było pole do popisu, a efekty eksperymentów można było podziwiać nie tylko na sklepowych półkach, ale też w reklamach.

Aż wreszcie przyszedł czas szczoteczek elektrycznych. Trudno uwierzyć, że od chwili stworzenia pierwszego egzemplarza (w 1939 roku w Szwajcarii), do momentu rozpoczęcia seryjnej produkcji (w 1960 roku w USA), minęło ponad dwadzieścia lat, a kolejnych niemal trzydziestu potrzebowali producenci, by ruch posuwisto-zwrotny końcówki zastąpić ruchem obrotowym. Za to wkrótce po tym, bo na początku lat 90., pojawiły się szczoteczki soniczne, które z roku na rok zyskują coraz większą popularność, odpowiadając na rosnące wymagania klientów.

Wydaje się, że wiodące marki świetnie zagospodarowały ten rynek.

I tak, i nie. Jest kilku wiodących producentów, co nie oznacza, że nie mogą pojawić się kolejni. Najlepszym przykładem jest nasza marka innoGIO, stworzona przeze mnie w 2018 roku. Wśród innowacyjnych produktów dla dzieci i rodziców, takich jak silikonowe lampki nocne, podręczne nabulizatory, termometry czy lampy UV do dezynfekcji, posiadamy w ofercie wyjątkowe szczoteczki soniczne dla dzieci w wieku od dwóch do ośmiu lat.

Już na pierwszy rzut oka widać, że jest to produkt przeznaczony dla najmłodszych, co nie oznacza jednak, że jest mniej zaawansowany technicznie czy wykonany z mniejszą starannością. Charakterystyczny, przypominający odwróconą kroplę kształt podstawy sprawia, że nawet w małej niewprawnej dłoni szczoteczka innoGIO będzie świetnie leżała, a trójstronna końcówka z funkcją 360 stopni umożliwia mycie zębów w każdej pozycji.

Bardzo ciekawym rozwiązaniem, pozwalającym dzieciom na korzystanie ze szczoteczki sonicznej innoGIO przez kilka lat (od drugiego do ósmego roku życia, a nawet wcześniej), jest trójfazowy przycisk, dzięki któremu możemy wybrać jeden z trzech programów dla dzieci w wieku 2-4 lata; 4-6 lat i 5-8 lat. Końcówki, dostępne w podwójnych opakowaniach, trzeba wymieniać regularnie, gdyż nie tylko zużywają się podczas mycia, ale też dzieci dość często je obgryzają.

Czy to prawda, że szczoteczki soniczne mają same zalety i tylko jedną wadę, jaką jest wysoka cena?

Szczoteczki soniczne produkowane przez innoGIO są nie tylko wszechstronne i ładne, ale też dostępne dzięki rozsądnej cenie. Zależy nam, by każdy, niezależnie od wysokości dochodów, mógł zapewnić dziecku warunki do prawidłowej higieny jamy ustnej od najmłodszych lat.

To bardzo ważne, szczególnie gdy zajrzymy do statystyk, które nie napawają optymizmem.

To prawda, wg różnych badań od 60 do 85 proc. polskich sześciolatków ma zepsute zęby, co drugi trzylatek ma próchnicę, a ponad 90 proc. osób osiągających pełnoletniość ma ubytki w kilku zębach. Problem polega na tym, że wciąż nie potrafimy dbać o higienę jamy ustnej – zęby myjemy zbyt rzadko, nieregularnie, za krótko; nie wymieniamy odpowiednio często szczoteczek; do dentysty idziemy dopiero wtedy, gdy coś nas boli. A w tym przypadku najważniejsza jest regularność, dokładność i profilaktyka. Szczoteczki soniczne innoGIO dla dzieci gwarantują dokładność i widoczne efekty już po pierwszym szczotkowaniu.

Ale jak wyrobić w dziecku nawyk mycia zębów?

Po pierwsze, powinniśmy dzieciom dawać dobry przykład. Jeśli najmłodsi zobaczą, że rodzic dba o zęby – szczotkuje je, używa nitki dentystycznej, regularnie chodzi do dentysty, na pewno łatwiej będzie mu zrozumieć, że to ważne. Niezbędna jest też nasza, rodzicielska konsekwencja – nie liczmy na to, że kilkulatek będzie zawsze pamiętał o umyciu zębów, że zawsze będzie mu się chciało. Atrakcyjna szczoteczka w ulubionym kolorze może pomóc nam podczas wyrabiania nawyku mycia zębów. Szczoteczki innoGIO występują w czterech kolorach – różowym, fioletowym, żółtym i niebieskim, są przyjemne w dotyku, a nakładka ochronna może służyć jako kubeczek do płukania zębów po umyciu. To sprawia, że najmłodsi z przyjemnością po nie sięgają.

A co, kiedy dziecko „wyrośnie” już ze swojej szczoteczki sonicznej innoGIO?

W naszej ofercie jest również szczoteczka dla starszych dzieci, młodzieży i dorosłych – GIOzoe. Sięgając po białą lub czarną szczoteczkę soniczną GIOzoe otrzymujemy coś więcej niż tylko urządzenie do mycia zębów. Wśród wymiennych główek znajdziemy również – prócz nylonowej i silikonowej końcówki czyszczącej – główkę do masażu i główkę do pielęgnacji twarzy. Wykorzystując innowacyjną technologię Sonic Pulse szczoteczka innoGIO GIOzoe wykonuje 13 tysięcy pulsacji o wysokiej intensywności na minutę. Wyposażona w ultra higieniczną, wykonaną z silikonu klasy medycznej, za pomocą mikro ruchów rozbija i usuwa płytkę nazębną w wyjątkowo delikatny sposób, nie uszkadzając szkliwa zębów ani dziąseł.

Jak na takie rozwiązania – wyjątkowy design i pastelowe kolory w przypadku szczoteczek sonicznych innoGIO dla najmłodszych, a także wielofunkcyjność tych z serii GIOzoe, reagują użytkownicy?

Nasze szczoteczki dla dzieci uznawane są za innowacyjne i budzą ogromne zainteresowanie – przyciągają zarówno wyglądem, jak i konkurencyjną ceną. Często uczestniczymy w targach branżowych i imprezach dla szerokiej publiczności i za każdym razem słyszymy wyrazy pozytywnego zaskoczenia i uznania. Szczoteczki GIOzoe właśnie wchodzą na rynek i muszę przyznać, że zainteresowanie wśród dystrybutorów i sieci handlowych jest bardzo duże. Cieszy mnie to, że choć marka InnoGIO pojawiła się na polskim rynku zaledwie dwa lata temu, to już za chwilę nasze produkty będzie można kupić na całym świecie – od USA przez Europę po Azję.

paź  26

Kategorie